ФОРМУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ДУХОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • Н.В. Долгая

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6356

Анотація

In this article author examines system of training's tasks which favour the forming of empirical component of future teacher's spirituality.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 42

Посилання

Анн Л.Ф. Психологический тренинг с подростками. - СПб.: Питер, 2004. - 271с.

Кудрявцева В,Ф. Розвиток духовної культури педагогів у системі підвищення кваліфікації: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01, 13.00.04. - К., 1996. - 199 с.

Педагогічна майстерність: Підручник / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища школа, 1997. - 349с.

Сборник методов диагностики и спобосов формирования профессиональных качеств личности будущего учителя / Под ред. Л.В. Кондрашовой. - Кривой Рог, 1993. - 149 с.

Якубовська О.М., Гапійчук І.М. Основи дидактичної емоційної взаємодії: Навчально-методичний посібник по спецкурсу. - Вінниця: Велес, 2001. - 108 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Долгая N. (2007). ФОРМУВАННЯ ЕМПІРИЧНОГО КОМПОНЕНТА ДУХОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЗАСОБАМИ ТРЕНІНГОВИХ ЗАВДАНЬ. Educational Dimension, 17, 133–140. https://doi.org/10.31812/educdim.6356

Номер

Розділ

Статті