Розвиток операційного компонента пізнавальної активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3591Ключові слова:
операційний компонент, пізнавальна активність, розумові операції, властивості мислення, мовно-розумова діяльність, діалогічне навчанняАнотація
Чувасова Н. О. Розвиток операційного компонента пізнавальної активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
У статті розкрито структуру операційного компонента пізнавальної активності майбутніх учителів у вищому навчальному закладі та розглянуто шляхи та методи розв’язання проблеми розвитку операційного компонента пізнавальної активності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 84
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Александр Николаевич Леонтьев. – М. : Прогресс, 1983. – 365 с.
2. Матюшкин А. М. Загадки одаренности / Алексей Михайлович Матюшкин. – М. : Школа- пресс, 1993. – 128 с.
3. Мар’яненко Л. В. Особливості структурної організації пізнавальної активності учнів / Л. В. Мар’яненко // Педагогіка і психологія. – 1997. – No 1. – С. 14–22.
4. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.
2. Матюшкин А. М. Загадки одаренности / Алексей Михайлович Матюшкин. – М. : Школа- пресс, 1993. – 128 с.
3. Мар’яненко Л. В. Особливості структурної організації пізнавальної активності учнів / Л. В. Мар’яненко // Педагогіка і психологія. – 1997. – No 1. – С. 14–22.
4. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Сергей Леонидович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.
Downloads
Опубліковано
13-01-2012
Як цитувати
Чувасова, Н. О. (2012). Розвиток операційного компонента пізнавальної активності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 148–157. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3591
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Н. О. Чувасова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.