ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5134Анотація
Стаття присвячена організації диференційованого навчання в школі педагогічного професіоналізму, яке автор розглядас як один із способів підготовки вчителів - початківців до управління педагогічнім процесом. У роботі розкрито сутність поняття "морально-психологічної готовності” вчителя до диференційованого навчання, представлено « труктуру цього феномену, розкрито змістовну сторону семінарських
та практичних занять. Великі можливості у розв ’язанні цієї проблеми падають активні форми і методи навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 185
/ PDF downloads: 57
Посилання
No references
Downloads
Опубліковано
26-06-2003
Як цитувати
Штельмах H. (2003). ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 39–45. https://doi.org/10.31812/educdim.5134
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 H.B. Shtelmakh
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.