ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ

Автор(и)

  • Г.Б. Штельмах

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5134

Анотація

Стаття присвячена організації диференційованого навчання в школі педагогічного професіоналізму, яке автор розглядас як один із способів підготовки вчителів - початківців до управління педагогічнім процесом. У роботі розкрито сутність поняття "морально-психологічної готовності” вчителя до диференційованого навчання, представлено « труктуру цього феномену, розкрито змістовну сторону семінарських
та практичних занять. Великі можливості у розв ’язанні цієї проблеми падають активні форми і методи навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 185 / PDF downloads: 57

Посилання

No references

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Штельмах H. (2003). ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ДО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСОМ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 39–45. https://doi.org/10.31812/educdim.5134

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>