ПРОБЛЕМА ВИКОРИСТАННЯ МОЛОДІЖНОЇ МУЗИЧНОЇ СУБКУЛЬТУРИ У ДУХОВНОМУ ВИХОВАННІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5489Анотація
It was considered the insertion of various educational forms in out-of-school activities based on the principle of unity of pedagogical management with the development of pupil's activity, self-dependence, and initiative as one of pedagogical conditions used in spiritual senior pupils’ education of youth musical subculture.
Завантаження
Metrics
Посилання
Долгая Н. В. Виховні функції молодіжної музичної субкультури в становленні духовності старшокласника // Педагогіка вищої та середньої школи. - Кривий Ріг: КДПУ, 2002. - Вип.. 4. - С. 304-312.
Кабалевский Д. Б. Воспитание ума и сердца: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1981. - 192 с.
Основы эстетического воспитания: Пособие для учителя / Под ред. Н. А. Кушаева. - М.: Просвещение, 1986. - 240 с.
Помиткін Е. О. Духовний розвиток учнів у системі шкільної освіти. - К.: ІЗМН, 1996. - 164 с.
Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. - СПб: Изд-во «Питер», 2000. - 624 с.
Саркитов Н. Д. Беседы о популярной музыке в средней школе // Воспитание музыкой: Из опыта работы / Сост. Т.Е.Вендерова, И.В.Пигарева. - М.: Просвещение, 1991.- С . 173-193.
Эстетическая культура советского человека / Под ред. М.С.Кагана. - М.: Изд-во Ленинградского ун-та, 1976. - 168 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 N.V. Dolgaya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.