ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАІІ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5572Анотація
The article deals with the possibilities of organizing individual work of pupils at the lessons of mathematics and the conditions o f this work effectiveness.
Завантаження
Metrics
Посилання
Буряк В.К., Берешвили Д.Д. Урок в старших классах. - Тбилиси, 1990. - 158с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4824
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К., 1997.-376с.
Гульчевская В.Г., Лакоцетина Т.П. Педагогические основьі личностно-ориентированного образования. -
Ростов н/Д, 2002. - 147 с.
Кремень В.Г. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави //Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2003. -№ 1. - С.9-14.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з математики. 5-11 класи. -К., 2001. - 198 с.
Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. -К., 1999. - 367 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 N.I. Bilokonna, D.V. Dudko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.