ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • I.C. Зоренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5793

Ключові слова:

1

Анотація

У запропонованій статті, автор розглядає використання графічних юбражень на заняттях при вивчені іноземної мови. Показано, як впровадити різноманітні графічні зображення: схеми, шрифти, малюнки, таблиці тощо. Фактично підтвердились значущість графічного малюнку в розвитку творчих ідібностей студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 63

Посилання

Бацевіч Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики: Підручник. К.: Видавничий центр “Академія”, 2004. - 344 с.

Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. К.: Академвидав, 2004. - 352 с.

Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник. Вид 2-у випр. і перероб. / Кол. авторів під керівн. С. Ю. Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. - 328 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Зоренко I. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Educational Dimension, 10, 127–133. https://doi.org/10.31812/educdim.5793

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають