СТРУКТУРУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5830Анотація
The article covers the issues of correlation between informative and procedural components of pedagogical knowledge in the structure of higher education; its fundamental nature and professional orientation of pedagogical discipline curriculum, modul structures of academic studies and various approaches to future teachers training.
Завантаження
Metrics
Посилання
Митина Л.М. Личностное и профессиональное развитие человека в новых социально-экономических условиях//
Вопросы психологии. - 1997. - № 4. - С.28-38. DOI: https://doi.org/10.1111/an.1997.38.6.28
Сериков В.В. Субъективная реальность педагога // Педагогика. - 2005. - № 10. - С.53-61.
Якиманская И.С. Технология личностно-ориентированного образования. - М.: Сентябрь, 2000. -176с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 L.V. Kondrashova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.