АНАЛІЗ СТАНУ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ ІІЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • C.O. Мелікова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5862

Анотація

The article is devoted to analyzing of individualization level of students of non linguistic specialities in pedagogical high schools. The author is describing the up-to-date condition of educational programs and results of students questioning.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 88 / PDF downloads: 67

Посилання

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Рада з питань співвпраці в галузі культури. Комітет з освіти. Відділ сучасних мов. - Страсбург. - К.: Ленвіт, 2003. - 273 с.

Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии / Под общей ред. А.А.Крылова, С.А.Маничева. - СПб.: Питер, 2004. - 560 с.

Шевандрин Н.И. Основы психологической диагностики: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений: В 3 ч. - М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2003. - Ч.З - 336 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Мелікова S. (2022). АНАЛІЗ СТАНУ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ СТУДЕНТІВ ІІЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. Educational Dimension, 15, 251–258. https://doi.org/10.31812/educdim.5862

Номер

Розділ

Статті