ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • O.C. Білоус

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5998

Анотація

У статті розглядається проблема формування творчих здібностей студентів засобами використання проблемних ситуацій на заняттях у вищій шкалі як одного з чинників їхньої професійно-творчої самореалізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 48

Посилання

Махмутов М.И. Проблемное обучение. Основнне вопросьі теории / Михаил Иванович Махмутов. - М., 1975.

Тогузов О. Проблемна ситуація в теорії проблемного навчання / О.Тогузов // Шляхи освіти. - 2007. - № 1.

Фурман А.В. Проблемні ситуації в навчанні / А.В. Фурман: Книга для вчителя. - К.: Радянська школа, 1991.

Як допомогти дитині стати творчою особистістю / [Упоряд.: Л.Шелестова]. - К.: Ред. загальнопедагогічних газет, 2003.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Білоус O. (2009). ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 24, 12–18. https://doi.org/10.31812/educdim.5998

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи