ПИТАННЯ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ НА МУЗИЧНО- ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6105Ключові слова:
компоненти змісту професійної диригентсько-хорової підготовки, творче самовираження ко його стадійний характер, музикальність як провідна професійна властивість диригентсько-хорової підготовкиАнотація
У статті розглядаються деякі аспекти змісту професійної диригентсько-хорової підготовки, зокрема компоненти, пов'язані із процесом творчого самовираження, аналізуються така професійна вяаапинігть, як музикальність, її структурованість і забезпечення реалізації змістовною основою практичної діяльності студентів музично-педагогічного факультету.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аністратенко Ж. Яворський у Києві // Музика. - 1977. - №4.
Добровольская Н.Н. Подготовка учителей пения в Советском Союзе // Музыкально-педагогическая подготовка учителя пения. - М., 1965.
Ержемский Г.Л. Психология дирижирования. - М., 1988. - 80 с.
Жоха С.П. О специфических видах и особенностях мышления в связи с творческой музыкальной деятельностъю // Наука і освіта. - 1986. - № 4/5. - С. 45-47.
Мусин И. О воспитании дирижера: Очерки. - Л., 1987. - 247 с.
Смирнова Т.А. Вища диригентсько-хорова освіта в Україні: минуле та сучасність. - Харків: Константа, 2002. - 256 с.
Танько Т.П. Музично-педагогічна освіта в Україні. - Харків: Основа, 1998. - 192 с.
Фіцула М.М. Вступ до педагогічної професії - Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2005. -168 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 H.M. Martyanova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.