ТЕКСТ ЯК ОСНОВНА ФОРМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • C.M. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6452

Анотація

The article deals with some peculiarities in using test-control as the means of mostly objective grading of students’ knowledge.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 124 / PDF downloads: 59

Посилання

Алексюк A.M. Педагогіка вищої освіти України: Історія. Теорія. - К.: Либідь. - 1998. - 325 с.

Артемов А., Павлов Н., Сидорова Т. Модульно-рейтинговая система // Высшее образование в России. - 1999. - № 4. - С. 121-125.

Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения. - М., 1995. - 254 с.

Болонський процес: Документа / Укладачі: З.І. Тимошенко, А.М. Греков, Ю.А. Гапон, Ю.І. Палеха. - К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004. - 169 с.

Буга П., Корнов В. Технология обучения в высшей школе // Вестник высшей школы. - 1991. - № 11. - С. 28-32.

Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог: КГПУ. - 2000. - 171 с.

Кузьминський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. - К.: Знання, 2005. - 486 с.

Лукиче Г.А. Болонский процесс - императив развития высшего образования в Европе // Высшее образование сегодня. - 2002. - № 2. - С. 42-45.

Ляудис В.Я. Инновационное обучение и наука. - М., 1992. - 214 с.

Монахов В.М. Технологические основы проектирования и конструирования учебного процесса. - Волгоград, 1995. - 254 с.

Освітні технології у школі та вузі: Матеріали науково-практичної конференції / За ред. О.М.Пєхоти. - Миколаїв, МФ НаУКМА. - 1999. - 123 с.

Сухарніков Ю. Вища школа України в контексті Болонського процесу // Освіта: технікуми та коледжі. - 2004. - № 1 (7). - С. 12-21.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Щербина S. (2007). ТЕКСТ ЯК ОСНОВНА ФОРМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ В РАМКАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 17–25. https://doi.org/10.31812/educdim.6452

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають