ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • В.В. Садова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6958

Ключові слова:

history of pedagogy, education, comparison science, comparative typology

Анотація

The article reveals some possibilites for the concept of comparison science use as the methodological background of history-and-pedagogy researches.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 35

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Садова V. (2009). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Educational Dimension, 25, 451–455. https://doi.org/10.31812/educdim.6958

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи