ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6958Ключові слова:
history of pedagogy, education, comparison science, comparative typologyАнотація
The article reveals some possibilites for the concept of comparison science use as the methodological background of history-and-pedagogy researches.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 86
/ PDF downloads: 46
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
23-06-2009
Як цитувати
Садова V. (2009). ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КОМПАРАТИВІСТИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Educational Dimension, 25, 451–455. https://doi.org/10.31812/educdim.6958
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 V.V. Sadova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.