МОНІТОРИНГ ВЗАЄМОДІЇ СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ШКОЛИ З ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.7088Ключові слова:
organization, concerning, pedagogical professionalismАнотація
The article deals with the stages and conditions of effective organization concerning an interplay of secondary school and higher educational institution in the improvement of pedagogical professionalism.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 140
/ PDF downloads: 69
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
05-05-2010
Як цитувати
Штельмах H. (2010). МОНІТОРИНГ ВЗАЄМОДІЇ СЕРЕДНЬОЇ І ВИЩОЇ ШКОЛИ З ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 156–159. https://doi.org/10.31812/educdim.7088
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 H.B. Shtelmakh
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.