ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1957Ключові слова:
навчальна діяльність, професійна підготовка, компетентнісний підхід, предметні компетентності, дидактична системаАнотація
У статті розкривається питання компетентнісного підходу під час підготовки вчителів філологічних спеціальностей. Доведено, що застосування моделі реалізації компетентнісного підходу є високоефективним під час формування предметних компетентностей, оскільки спонукає до розуміння необхідності самостійно здобувати знання.
Ключові слова: навчальна двяльність, професійна підготовка, компетентнісний підхід, предметні компетентності,дидактична система.
The article deals with the question of the competence approach during teachers’ training. The proposed methodology has been theoreticaly substantiated during the formation of subject competencies and practicaly developed.
Key words: learning activities, vocational training, competence approach, subject competence, didactic system.
Завантаження
Metrics
Посилання
Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 8-14.
Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании [Електронний ресурс] / И. А. Зимняя. – Режим доступу: http//wwwkira org. ru/foks/ae/qualt/keh. сomr. doc.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. Б. Штельмах
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.