ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Автор(и)

  • Г. Б. Штельмах Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1957

Ключові слова:

навчальна діяльність, професійна підготовка, компетентнісний підхід, предметні компетентності, дидактична система

Анотація

У статті розкривається питання компетентнісного підходу під час підготовки вчителів філологічних спеціальностей. Доведено, що застосування моделі  реалізації компетентнісного підходу є високоефективним під час формування предметних компетентностей, оскільки спонукає до розуміння необхідності самостійно здобувати знання.

Ключові слова: навчальна двяльність, професійна підготовка, компетентнісний підхід, предметні компетентності,дидактична система.

The article deals with the question of the competence approach during teachers’ training. The proposed methodology has been theoreticaly substantiated during the formation of subject competencies and practicaly developed.

Key words: learning activities, vocational training, competence approach, subject competence, didactic system.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 134 / PDF downloads: 40

Посилання

Болотов В. А. Компетентностная модель: от идеи к образовательной программе / В. А. Болотов, В. В. Сериков // Педагогика. – 2003. – № 10. – С. 8-14.

Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании [Електронний ресурс] / И. А. Зимняя. – Режим доступу: http//wwwkira org. ru/foks/ae/qualt/keh. сomr. doc.

Downloads

Опубліковано

29-10-2012

Як цитувати

Штельмах, Г. Б. (2012). ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 247–252. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1957

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи