ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ»

Автор(и)

  • С. М. Щербина Криворізький державний педагогічний університет
  • І.Ю. Щербина Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4774

Ключові слова:

емоції, почуття, емоційність навчання, дидактичні умови, емоційно-позитивний фон навчання, індивідуальний підхід

Анотація

У статті досліджується дидактичний аспект проблеми забезпечення емоцій­ності навчання студентів. Уточнено педагогічну сутність поняття «емоційність на­вчання». Теоретично обгрунтовано і експериментальна перевірено дидактичні умови забезпечення емоційності навчання студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 121

Біографії авторів

С. М. Щербина , Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

І.Ю. Щербина, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

Бурлачук Л, Ф. Словарь-справочник по психодиагностике / Л. Ф. Бурлачук С. М. Морозов. - СІЖ: Питер, 2001. - 517с.

Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Евгений Петрович Ильин. - СПб.: Питер, 2001. - 752 с.

Фридман Л. М. Педагогический опыт глазами психолога / Лев Маркевич Фридман. - М.: Просвещение, 1987. - 224 с.

Чебыкин А. Я. Диагностика социально-психологических особенностей эмоциональной сфери личности / Александр Яковлевич Чебыкин // Эмоциональная регуляция учебной деятельности. - М.: АН СССР, 1988. - С. 238-244.

Шпак М. Емоційность навчання учнів / Марія Шпак // Шлях освіти. - 2003. - № 3. - С.37-41.

Шпак М. М. В. О. Сухомлинський про емоційність навчання молодших школярів // Педагогіка Василя Сухомлинського на зламі епох: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції та 5-их Всеукраїнських педагогічних читань «Василь Сухомлинський і сучасність». - Київ - Кіровоград, 1999. - С. 137-139.

Щукина Г. И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся / Галина Ивановна Щукина. - М.: Педагогика, 1988. - 208 с.

Опубліковано

14-01-2014

Як цитувати

Щербина , С. М., & Щербина, І. (2014). ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ». Educational Dimension, 31, 439–448. https://doi.org/10.31812/educdim.4774

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи