ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕМОЦІЙНОСТІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4774Ключові слова:
емоції, почуття, емоційність навчання, дидактичні умови, емоційно-позитивний фон навчання, індивідуальний підхідАнотація
У статті досліджується дидактичний аспект проблеми забезпечення емоційності навчання студентів. Уточнено педагогічну сутність поняття «емоційність навчання». Теоретично обгрунтовано і експериментальна перевірено дидактичні умови забезпечення емоційності навчання студентів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бурлачук Л, Ф. Словарь-справочник по психодиагностике / Л. Ф. Бурлачук С. М. Морозов. - СІЖ: Питер, 2001. - 517с.
Ильин Е. П. Эмоции и чувства / Евгений Петрович Ильин. - СПб.: Питер, 2001. - 752 с.
Фридман Л. М. Педагогический опыт глазами психолога / Лев Маркевич Фридман. - М.: Просвещение, 1987. - 224 с.
Чебыкин А. Я. Диагностика социально-психологических особенностей эмоциональной сфери личности / Александр Яковлевич Чебыкин // Эмоциональная регуляция учебной деятельности. - М.: АН СССР, 1988. - С. 238-244.
Шпак М. Емоційность навчання учнів / Марія Шпак // Шлях освіти. - 2003. - № 3. - С.37-41.
Шпак М. М. В. О. Сухомлинський про емоційність навчання молодших школярів // Педагогіка Василя Сухомлинського на зламі епох: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції та 5-их Всеукраїнських педагогічних читань «Василь Сухомлинський і сучасність». - Київ - Кіровоград, 1999. - С. 137-139.
Щукина Г. И. Педагогические проблемы формирования познавательных интересов учащихся / Галина Ивановна Щукина. - М.: Педагогика, 1988. - 208 с.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 S. M. Shcherbyna, I.Yu. Shcherbyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.