ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ, ТВОРЧОЇ, СВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5118Анотація
The arficle deals with the principal ways of creating situations containing some problems at the lessons of the native language on the primary school level. The system o f particular learning problems offered in the article greatly contributes in the form ation of active, creative and conscious personality.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 113
/ PDF downloads: 56
Посилання
No references
Downloads
Опубліковано
26-12-2002
Як цитувати
Кравцова, І., & Шпачук L. (2002). ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ, ТВОРЧОЇ, СВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 358–363. https://doi.org/10.31812/educdim.5118
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 І.А. Kravtsova, L.R. Shpachuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.