ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ, ТВОРЧОЇ, СВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • І.А. Кравцова
  • Л.P. Шпачук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5118

Анотація

The arficle deals with the principal ways of creating situations containing some problems at the lessons of the native language on the primary school level. The system o f particular learning problems offered in the article greatly contributes in the form ation of active, creative and conscious personality.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 46

Посилання

No references

Downloads

Опубліковано

26-12-2002

Як цитувати

Кравцова, І., & Шпачук L. (2002). ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ, ТВОРЧОЇ, СВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ. Educational Dimension, 4, 358–363. https://doi.org/10.31812/educdim.5118

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають