ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS 'KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5485Анотація
Account of the age psychological particularities of the development schoolboys at period of early adolescence and particularities component composition to educational activity pupils in their senior year with standpoint of the organizations of the checking the knowledge in condition larval-oriented education on example of the test tasks are analyzed in article.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 94
/ PDF downloads: 62
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
05-09-2004
Як цитувати
Лов’янова I., & Шамне A. (2004). ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS ’KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING. Educational Dimension, 8, 374–379. https://doi.org/10.31812/educdim.5485
Номер
Розділ
Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 I.V. Lovyanova, A.V. Shamne
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.