ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS 'KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING

Автор(и)

  • І.В. Лов'янова
  • А.В. Шамне

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5485

Анотація

Account of the age psychological particularities of the development schoolboys at period of early adolescence and particularities component composition to educational activity pupils in their senior year with standpoint of the organizations of the checking the knowledge in condition larval-oriented education on example of the test tasks are analyzed in article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 62

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Лов’янова I., & Шамне A. (2004). ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS ’KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING. Educational Dimension, 8, 374–379. https://doi.org/10.31812/educdim.5485

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи