ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Ю.О. Саунова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6029

Анотація

У статті розкриваються особливості організації педагогічної практики майбутніх учителів біології, встановлюється її значення у формуванні їх екологічної свідомості. Автор акцентує увагу на принципах організації педагогічної практики та їх змістових особливостях.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 46

Посилання

Бойко А. Н. Единство теории и практики в подготовке учителя / А. Н.Бойко // Советская педагогика. - 1985. - № 1. - С. 63.

Большой Советский Знциклопедический словарь. - М.: Советская Знциклопедия, 1990.— 1631 с.

Гагарин А. В. Воспитание природой. Некоторьге аспекгьі гуманизации зкологического образования и воспитание / А. В.Гагарин. — М.: Московский городской психолого- педагогический ин-т, 2000. - 191 с.

Державна програма “Учитель”, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 28.03.02. № 379 // Інформ. зб. Мін-ва освіти і науки України. -2002. - № 10. — С. 4-32.

Леонтьев А. Н. Психология смьгсла / Алексей Николаевич Леонтьев. - М.: Смисл, 1999. -487 с.

Негруца Н. А. Роль і місце практики в професійній освіті // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук, праць / Редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. / Н. А. Негруца - К., Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. - С. 258-261.

Супрун Ю.О. Индекс уровня знаний / Ю.О. Супрун, Э.В. Труфанов // Профессионально-техническое образование. - 1997.-№2. — С. 14-15.

Якиманская И. С. Личностно-ориентированное обучение в еовременной школе / Ирина Сергеевна Якиманская. - М.: Сентябрь, 1996. - 226 с.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Саунова Y. (2009). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Educational Dimension, 24, 167–175. https://doi.org/10.31812/educdim.6029

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають