ДО ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6325Анотація
The problem of increasing the quality of a modern primary school teacher training.
Завантаження
Metrics
Посилання
Андрущенко В. Модернізація педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С.5-9.
Бондар С.П., МомотЛ.Л. та ін. Перспективні педагогічні гсхіюлогії в шкільній освіті. - Рівне: Ред.-видавн. центр « Гетіс», 2003. - 200 с.
Кондрашова JI.В. Проблемы высшей школы в аспекте Болонского процесса // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць. - Кр.Ріг: КДПУ, 2004. - Вип.8. - С.18-26. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6119
Структура базового блока педагогического образования и технология его диагностики / О.А. Абдулина. - М.: Наука, 1992. - Ч.І. - 247 с.
Хомич Л.О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів. - K.: Магістр-S, 1998. - 200 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 N.I. Bilokonna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.