ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Т. М. Мішеніна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1942

Анотація

У статті розкрито шляхи формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів засобами проблемного навчання. Розкрито тісний взаємозв’язок компетентнісного і проблемного підходів до навчання.

Ключові слова: дидактична компетентність, проблемне навчання, проблемний і компетентнісний підхід до навчання, майбутні вчителі філологічних спеціальностей.

In the article the way of forming the didactic competence of future teachers of philology specialties of higher educational institutions a means of problem-based learning. Revealed a close relationship kompetnostnogo and problematic approaches to learning.

Key words: didactic competence, problem teaching, problem kompetetnostny and approaches to learning, future teachers of philological disciplines.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 120 / PDF downloads: 45

Посилання

Вербицкий А. А. Личностный и компетентностный подходы в образовании: проблемы интеграции / А. А. Вербицкий, О. Г. Ларионова. – М. : Логос, 2010. – 336 с.

Кудрявцев Т. В. Психология технического мышления (процесс и способы решения технических задач): учеб. пособ. / Т. В. Кудрявцев. – М. : Педагогика, 1975. – 304 с.

Кудрявцев В. Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы. – М.: Знание, 1991. – 80 с.

Махмутов М. И. Теория и практика проблемного обучения / М. И. Махмутов. – К. : Татарское книж. изд-во. – 1972. – 551 с.

Махмутов М. И. Проблемное обучение: основные вопросы теории : учеб. пособ. / М. И. Махмутов. – М. : Педагогика, 1975. – 368 с.

Downloads

Опубліковано

28-10-2012

Як цитувати

Мішеніна, Т. М. (2012). ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 33, C. 158–166. https://doi.org/10.31812/educdim.v33i0.1942

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають