ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5017Анотація
Стаття присвячена проблемі формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобами використання принципу рольової перспективи та заданого підходи у процесі викладання педагогічних дисциплін.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 129
/ PDF downloads: 66
Посилання
No references.
Downloads
Опубліковано
10-12-2000
Як цитувати
Щербина S. (2000). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 2, 13–25. https://doi.org/10.31812/educdim.5017
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2000 S.M. Shcherbyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.