ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С.М. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5017

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобами використання принципу рольової перспективи та заданого підходи у процесі викладання педагогічних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 54

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

10-12-2000

Як цитувати

Щербина S. (2000). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 2, 13–25. https://doi.org/10.31812/educdim.5017

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають