РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Н.І. Білоконна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5136

Анотація

The article is devoted to the problem o f using active methods of teaching in Higher Institutions which ensure better results of language training of future teachers. Special attention is payed on such active methods as business game,
discussion.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 187 / PDF downloads: 64

Посилання

Вашуленко М. С. Формування мовної особистості вчителя початкових класів //Педагогічна газета. -2001. - N2 7 (85) липень.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. - К : Либідь, 1997.

Кондрашова Л.В. Процесс обучения в высшей школе. - Кривой Рог, 2001.

Подласый И.П. Педагогика начальной школы. - М.: Владос, 2000.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Абрис, 1997.

Downloads

Опубліковано

26-06-2003

Як цитувати

Білоконна N. (2003). РОЛЬ АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В МОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 50–53. https://doi.org/10.31812/educdim.5136

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>