ДІАГНОСТИКА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕТОДОМ ТЕСТУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6018Анотація
У статті визначено місце діагностики в системі педагогічного моніторингу. представлено досвід використання тестування як метода контролю та оцінювання результатів навчаїьно-піяюваїьнді діяльності студентів.
Завантаження
Metrics
Посилання
Аванесов В.С. Педагогические тести. Вопросьі разработки и применения: Пособие для преподавателей / В.С. Аванесов, Т.С. Хохлова, Ю.А. Ступак и др. - Дніпропетровськ: Пороги, 2005. - 64 с.
Басова Н.В. Педагогика и практическая психология / Н.В.Басова - Ростов-на-Дону, 2000. - 416 с.
Нагаев В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. Посібник / В.М. Нагаев - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 232 с.
Хуторской А.В. Современная дидактика: Учебник для вузов / А.В. Хуторской. - СПб: Питер, 2001. - 544 с.
Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в вьісшей школе: Учеб. пособие для вузов / Д.В. Чернилевский. - М.: ЮНИТИ- ДАНА, 2002. - 437 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 S.M. Shcherbyna, I.Yu. Shcherbyna
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.