ДІАГНОСТИКА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕТОДОМ ТЕСТУВАННЯ

Автор(и)

  • C.M. Щербина Криворізький державний педагогічний університет
  • І.Ю. Щербина Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6018

Анотація

У статті визначено місце діагностики в системі педагогічного моніторингу. представлено досвід використання тестування як метода контролю та оцінювання результатів навчаїьно-піяюваїьнді діяльності студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 54

Посилання

Аванесов В.С. Педагогические тести. Вопросьі разработки и применения: Пособие для преподавателей / В.С. Аванесов, Т.С. Хохлова, Ю.А. Ступак и др. - Дніпропетровськ: Пороги, 2005. - 64 с.

Басова Н.В. Педагогика и практическая психология / Н.В.Басова - Ростов-на-Дону, 2000. - 416 с.

Нагаев В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. Посібник / В.М. Нагаев - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 232 с.

Хуторской А.В. Современная дидактика: Учебник для вузов / А.В. Хуторской. - СПб: Питер, 2001. - 544 с.

Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в вьісшей школе: Учеб. пособие для вузов / Д.В. Чернилевский. - М.: ЮНИТИ- ДАНА, 2002. - 437 с.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Щербина S., & Щербина I. (2009). ДІАГНОСТИКА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МЕТОДОМ ТЕСТУВАННЯ. Educational Dimension, 24, 92–98. https://doi.org/10.31812/educdim.6018

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають