ЕМОЦІЙНИЙ ФАКТОР НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ЗНАЧЕННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6964Ключові слова:
emotional factor of instruction, emotions, motives, structure of motive of personalityАнотація
The article deals with the problem of the emotional factor of instruction structure and essence. Author defines the notion emotional factor of instruction establishes the significance of emotional factors at the guaranteeing quality of the modern education.
Завантаження
Metrics
Посилання
Анохин П.К. Змоции. БМЗ. - Т. 35
Изарт К.Е. Змоции человека. - М., 1980.
Коломинский Я.Л. Человек: Психология; Книга для учашихся старших классов. - М., Просвещенне, 1986.
Кондрашова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпеченні якості освіти учнів. — Кривий Ріг, 2008. - 274 с.
Максименко С.Д Обшая психология. - М., 2000.
Рейковский Я. Экспериментальная психология эмоций. - М.: Прогресе, 1979.
Симонов П.В. Высшая нервная деятельность человека. Мотивационно-эмоциональные аспекты. - М., Наука, 1975.
Шадриков В.Д. Введение в общую психологию: Эмоции и чувства. - М., Логос, 2002.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2009 Yu.O. Saunova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.