ЕМОЦІЙНИЙ ФАКТОР НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ЗНАЧЕННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ю.О. Саунова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6964

Ключові слова:

emotional factor of instruction, emotions, motives, structure of motive of personality

Анотація

The article deals with the problem of the emotional factor of instruction structure and essence. Author defines the notion emotional factor of instruction establishes the significance of emotional factors at the guaranteeing quality of the modern education.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 40

Посилання

Анохин П.К. Змоции. БМЗ. - Т. 35

Изарт К.Е. Змоции человека. - М., 1980.

Коломинский Я.Л. Человек: Психология; Книга для учашихся старших классов. - М., Просвещенне, 1986.

Кондрашова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпеченні якості освіти учнів. — Кривий Ріг, 2008. - 274 с.

Максименко С.Д Обшая психология. - М., 2000.

Рейковский Я. Экспериментальная психология эмоций. - М.: Прогресе, 1979.

Симонов П.В. Высшая нервная деятельность человека. Мотивационно-эмоциональные аспекты. - М., Наука, 1975.

Шадриков В.Д. Введение в общую психологию: Эмоции и чувства. - М., Логос, 2002.

Downloads

Опубліковано

23-06-2009

Як цитувати

Саунова Y. (2009). ЕМОЦІЙНИЙ ФАКТОР НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ЗНАЧЕННЯ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТИ. Educational Dimension, 25, 492–499. https://doi.org/10.31812/educdim.6964

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають