ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С.М. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5427

Анотація

The author determined the essence of active professional position, the structure of responsibility and it’s contents. In the research work the totality of pedagogical conditions providing the efficiency of pedagogical training in the process of formation of active professional position of the future teachers has been proved by the means of experiments.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 47

Посилання

No references.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Щербина S. (2004). ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ - ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. Educational Dimension, 8, 88–93. https://doi.org/10.31812/educdim.5427

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають