РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5599Анотація
The article deals with the problem of analisis of some potentialities latent in school methodology servise and its possibility to increase tcachers' professional skills. The expediency in use of block-and-module approach, while choosing (selecting) contents and forms of methodological work organization, is proved.
Завантаження
Metrics
Посилання
Березняк Е.С. Громадсько-демократичні структури в управлінні школою // Педагогіка і психологія. - 1995. - № 2.- С. 166-169.
Горская Г.И. Организация учебно-воспитательного процесса в школе: Пособие для учителя. - М.: Просвещение, 1986. - 208 с.
Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество. - М.: Педагогика, 1990. - 144 с.
Крисюк С.В. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів як система // Педагогіка і психологія. - 1995. - №6. - С.37-46.
Методичні служби України: проблема управління, професійна підготовка: Навч-метод. посібник / Під ред. Г.С. Данилова. - К.: ІЗМН, 1997. - 256 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 V.V. Sadova
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.