РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • В.В. Садова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5599

Анотація

The article deals with the problem of analisis of some potentialities latent in school methodology servise and its possibility to increase tcachers' professional skills. The expediency in use of block-and-module approach, while choosing (selecting) contents and forms of methodological work organization, is proved.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 108 / PDF downloads: 63

Посилання

Березняк Е.С. Громадсько-демократичні структури в управлінні школою // Педагогіка і психологія. - 1995. - № 2.- С. 166-169.

Горская Г.И. Организация учебно-воспитательного процесса в школе: Пособие для учителя. - М.: Просвещение, 1986. - 208 с.

Кан-Калик В.А., Никандров Н.Д. Педагогическое творчество. - М.: Педагогика, 1990. - 144 с.

Крисюк С.В. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів як система // Педагогіка і психологія. - 1995. - №6. - С.37-46.

Методичні служби України: проблема управління, професійна підготовка: Навч-метод. посібник / Під ред. Г.С. Данилова. - К.: ІЗМН, 1997. - 256 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Садова V. (2022). РОЗВИТОК ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБАМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ. Educational Dimension, 12, 139–144. https://doi.org/10.31812/educdim.5599

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають