ГРА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА

Автор(и)

  • H.I. Білоконна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5663

Анотація

Play is conceded as one of the facilities an adaptation of the society personality of younger schoolboy on the strength of its age and psychological-physiological particularities. Described main function of play in the adaptation teaching to the social ambience.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 145 / PDF downloads: 53

Посилання

Адлер А. Наука жити. - К.: Освіта, 1997

Дейч О.С. Ігрова діяльність у вихованні культури поведінки молодших школярів// Поч.школа.- 2000

Закон України „Про освіту”. - К.: Генеза, 1996

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. - К.: Знання, 2003

Селевко Г.К. Современные образовательные технологи.- М.: народ.образование, 1998

Фельдштейн Д.И. Социальное развитие в пространстве-времени Детства.- М.: Народ.образование, 1997

Downloads

Опубліковано

01-04-2004

Як цитувати

Білоконна N. (2004). ГРА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Educational Dimension, 7, 272–276. https://doi.org/10.31812/educdim.5663

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>