ДО ПРОБЛЕМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА

Автор(и)

  • H.I. Білоконна
  • M.B. Бадіца

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5890

Анотація

In the article the problem of the development of preschoolage children's cognitive activity is discussed. It suggests ways of development of their speech activity, which is variety of cognitive activity.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 70

Посилання

Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: теорія і практика — Запоріжжя: Просвіта, 2000. - 226 с.

Виготський Л.С. Речь и мышление. - М., 1934. - 347 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К: Либідь. - 1997. - 647 с.

Зимняя И.А. Психология слушания и говорения. - Автореф. докт. дис., М., 1973. - 68 с.

Науменко Т.И. Активизация речи детей ранего возраста в дошкольных учреждениях. - Автореф. канд. дис. - К., 1991. - 36 с.

Рубинштейн С.Л. Речь. Основы общей психологии. - М.: Педагогика, 1989. -Т.1. - 583 с.

Талызина Н.Ф. Формирование познавательной деятельности учащихся. - М.: Знание, 1983. - 217 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Білоконна N., & Бадіца M. (2022). ДО ПРОБЛЕМИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА. Educational Dimension, 15, 426–432. https://doi.org/10.31812/educdim.5890

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >> 

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.