ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • C.M. Щербина
  • І.Ю. Щербина

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.7077

Ключові слова:

active professional position of a future teacher, interactive methods of learning

Анотація

This article is devoted to forming of active professional position of future teachers by means of using interactive methods of learning during pedagogical training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 59

Посилання

Кондрашова Л.В. Проблеми вищої школи у світлі національної доктрини розвитку освіти України / Лідія Валентинівна Кондрашова // Вища освіта України. - №1. - 2003. - С.39-43.

Нові технології навчання; Науково-методичний збірник. - Вип. 18. - К.; ІЗИН, 1996. - 152 с.

Педагогічні технології у неперервній освіті / С.О. Сисоєва, А.М. Алексюк, П.М. Воловнк та ін/ / За заг. ред. С.О. Сисосвої. -К.: ВІПОЛ. 2001. - 501с.

Пометун О. Інтерактивні методики та система навчання / Олена Пометун. - К.: Шк. світ, 2007. - 112 с.

Іова В.Ю. Інноваційні методи виховання: Навчально-методичний посібник / В.Ю. Іова, Л.В. Красномовець. - Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори- 2006», 2009. - 272 с.

Downloads

Опубліковано

05-05-2010

Як цитувати

Щербина S., & Щербина I. (2010). ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Педагогіка вищої та середньої школи, 27, 101–108. https://doi.org/10.31812/educdim.7077

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають