Vol. 11 (2021)

					View Vol. 11 (2021)

Збiрник мiстить результати наукових теоретичних i емпiричних дослiджень актуальних проблем органiзацiї освiтнього процесу та психолого-педагогiчного супроводу суб’єктiв освiтнього простору. Тематика публiкацiй свiдчить про рiзноманiтнiсть iнтересiв психологiчної спiльноти. Опублiкованi матерiали адресованi як фахiвцям, так i тим, хто цiкавиться сучаснимстаном психологiчної науки.

Published: 2021-04-08

Розділ I

  • The polyvariate specificity of personality psychological resources

    Оксана Анатоліївна Даценко
    11-20
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4407
  • Procrastination: ways of prevention, means of overcoming

    Олена Олександрiвна Коцюба, Дарiя Iгорiвна Бут
    21-28
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4408

Розділ II

Розділ III

  • Theoretical foundations of the problem of pedagogical creativity

    Олена Леонiдiвна Пiнська
    117-128
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v11i0.4417

Розділ IV

Розділ V

Розділ VI