Том 5 (2015)

					View Том 5 (2015)

У збірнику наукових праць висвітлюються теоретичні та практичні виміри психологічних проблем організації навчально-виховного процесу та психолого-педагогічного супроводу суб’єктів освітнього простору. Загальнотеоретичні аспекти психологічної науки, онтогенетичні, соціально-психологічні дослідження, особливості психологічного супроводу дошкільників, школярів і студентів у закладах освіти, прикладні аспекти застосування психологічних знань, представлені науковим колективом кафедри загальної та вікової психології  КДПУ та інших ВНЗ, а також польськими, словацькими й білоруськими колегами, практичними психологами закладів освіти та студентами, свідчать про різноманітність науково-практичних інтересів психологічної спільноти. Матеріали збірника наукових праць адресовані як фахівцям, так і тим, хто цікавиться сучасним станом психологічної науки.

Опубліковано: 2015-03-12

Весь випуск

Розділ I

  • Проблема автобіографічної пам'яті у вимірі психологічного фундаменталізму

    Оксана Анатоліївна Даценко
    7-17
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7363
  • Wolność podstawową kategorią pedagogiki

    Хенрик Нога, Томаш Нестерак
    17-22
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7364
  • Самовиховання особистості як психолого-педагогічна проблема

    Олександра Сулік
    22-28
    DOI: https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7365

Розділ II

Розділ III

Розділ IV

Розділ V

Розділ VI