, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ "КРИВОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ"
-
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ЯК УМОВА УСПІШНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ І ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ХАРАКТЕРИСТИКА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СУТНОСТІ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ У ВИВЧЕННІ КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
МУЗИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОЇ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
РЕФЛЕКСИВНІ УМІННЯ ЯК ФОРМА ТЕОРЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ, СПРЯМОВАНОЇ НА САМОПІЗНАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ЗАСОБОМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ЕКСПЛІКАЦІЯ ПОНЯТТЯ «СТИЛЬ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» ТА ЙОГО СПЕЦИФІЧНІ РІЗНОВИДИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
КОМП’ЮТЕРНІ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОЇ ПОБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ВИШУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ТА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ФОРМУВАННЯ АКТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
УПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У САМОСТІЙНУ РОБОТУ КУРСАНТІВ І СТУДЕНТІВ ВВНЗ – ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЯК ДИДАКТИЧНА УМОВА АДАПТАЦІЇ НАВЧАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПИТАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
САМОСТІЙНА РОБОТА ЯК СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНИЙКОМПОНЕНТ ДИДАКТИЧНОЇ ІНТЕНСИФІКАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ФОРМУВАННЯ ОСНОВ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖОСТІ ФАХІВЦЯ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
НАВЧАЛЬНИЙ САЙТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПРОБЛЕМА ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ІНТЕЛЕКТУ І ТВОРЧОСТІ У ВІТЧИЗНЯНІЙ НАУЦІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ВПЛИВ ФАХОВОЇ ПРАКТИКИ НА ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПЕДАГОГІЧНЕ КОЛЕКЦІОНУВАННЯ – ОСОБЛИВА ФОРМА ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
КРОСКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУТНОСТІ ТА ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «САМОСТІЙНА НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ».
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
СЕГМЕНТ СПІЛКУВАННЯ У СТРУКТУРІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
АКТИВІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ ТВОРЧОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
МОДЕЛЮВАННЯ І СХЕМАТИЗАЦІЯ ДИДАКТИЧНИХ ОБ’ЄКТІВ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ З МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
ВПЛИВ СТАНДАРТНОГО ОБСЯГУ ТА РІЗНОМАНІТНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ ОРГАНІЗМУ МОЛОДИХ СЕРЕДНЬОВІКІВ ЗАЛЕЖНО ВІД КЛІМАТИЧНИХ УМОВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ІНТЕНСИФІКАЦІЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ У ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ В СТАРШИХ КЛАСАХ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
АКТИВИЗАЦИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНОГО ИНТЕРЕСА СТАРШЕКЛАССНИКОВ ПРИ ПРОВЕДЕНИИ ИНТЕГРИРОВАННЫХ УРОКОВ ФИЗИКИ И РУССКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ
Анотація PDF (Русский) -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ІСТОРІЯ РІДНОГО КРАЮ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ УЧНІВ ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ (1960 – поч. 1990 рр. ХХ ст.)
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ПРОБЛЕМА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА В СУЧАСНІЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З КРАЄЗНАВЧИМ МАТЕРІАЛОМ НА УРОКАХ ГЕОГРАФІЇ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СИСТЕМИ ЗНАНЬ ПРО ФІЗИЧНУ КАРТИНУ СВІТУ НА УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИХ ЗАНЯТТЯХ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ФІЗИЧНІ ТЕОРІЇ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ФІЗИКО-ТЕХНІЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ДУАЛІЗМ ШКІЛЬНОЇ ГЕОГРАФІЇ – ОДНЕ З ПЕРСПЕКТИВНИХ ДЖЕРЕЛ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ВПЛИВ ЗМІ НА МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Актуальні питання освіти
СВОЄРІДНІСТЬ ЧИСЛОВОЇ СИМВОЛІКИ В УКРАЇНСЬКИХ НАРОДНИХ КАЗКАХ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – УМОВА ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ТА ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ПОЄДНАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ КОНКРЕТНИХ ТЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ І МОЛОДІ ЯК ШЛЯХ ГАРМОНІЗАЦІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРІВ НАВЧАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО АСПЕКТІВ У ФОРМУВАННІ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ЕМОЦІЙНІ ЧИННИКИ НАВЧАННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАВОЗНАВЧІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ (1944-1991 рр.)
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ДИДАКТИЧНА УМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ВНЗ I-II РІВНЯ АКРЕДИТАЦІЇ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ЭМОЦИОНАЛЬНЫЙ ИНТЕЛЛЕКТ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ МЕНЕДЖЕРА
Анотація PDF (Русский) -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙ ТА ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ЕМОЦІЙНІ ФАКТОРИ НАВЧАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ВЗАЄМОДІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО Й ЕМОЦІЙНОГО АСПЕКТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ: РЕТРОСПЕКТИВНИЙ ДОСВІД
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ЄДНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО І ЕМОЦІЙНОГО В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ЕМОЦІЙНИЙ ФАКТОР ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ОДИН ИЗ ИСТОЧНИКОВ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ НАУКИ
Анотація PDF (Русский) -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ХХІ СТ.
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
РЕМІСНИЧІ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ ЯК СКЛАДОВА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ В КАТЕРИНОСЛАВСЬКІЙ ГУБЕРНІЇ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ОРГАНІЗАЦІЯ МОВЛЕННЄВОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ЄДНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ТА ЕМОЦІЙНОЇ СФЕР ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА У ПРОЦЕСІ ГРИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ПОКАЗНИК РІВНЯ ЗДОРОВ’Я: ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В НАШІЙ КРАЇНІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ІДЕАЛІЗМ ТА РЕАЛІЗМ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІННОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ГАРМОНІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
РОЗБУДОВА ПОЛІТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ В УКРАЇНІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНСЬКИХ МИСЛИТЕЛІВ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XVIII СТОЛІТТЯ У РОЗВ’ЯЗАННІ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
СПЕЦИФІКА ЕТИЧНОГО ЗАХИСТУ ВЧИТЕЛЯ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНФЛІКТУ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ПРАВОВА КУЛЬТУРА: ПОНЯТТЯ ТА ЇЇ ВИДИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ДУХОВНО-МОРАЛЬНА ПІДГОТОВКА МОЛОДІ ДО СІМЕЙНОГО ЖИТТЯ У ФІЛОСОФСЬКІЙ ДУМЦІ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ДЕОНТОЛОГІЧНІ ВІДНОСИНИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ВЗАЄМОДІЯ ВИКЛАДАЧА ТА СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСТОСУВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР
Анотація PDF -
Educational Dimension Том 33 (2011) - Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ І ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
Анотація PDF